ponedjeljak, 1. veljače 2010.

Huatai B11 on display at long last!


Huatai invited a select group of people to come and look at its stunning B11 sedan over the weekend, despite the number ‘Do not take photos’ signs, many people still took photos which eventually made their way to the internet:
Early on when spy shots of this car were released to the internet it was mocked, both on CCT and elsewhere, for being a Bentley clone. Clearly it is not, it is something that is quite different in its styling to a Bentley. Furthermore, it looks great for a first …

Huatai are aiming to enter the premium auto segment, a market that has been largely overlooked by Chinese manufacturers that are on a continual race to the bottom of the price barrel with ever cheaper models, Huatai on the other hand have seen a niche market that has not yet been entered into by the majority of Chinese car manufacturers, and that is the semi premium segment. So far only Chery and Brilliance have had the testicular fortitude required to take on the JV car makers with Chinese premium cars. The interior and the exterior are both looking excellent, and could take on mid level JV cars such as the last generation Mazda6 with relative ease. Under the hood, diesel engines appear to rule the roost with Huatai building 2.0T and 1.5T diesel engines for the B11, which will be mated to 5 speed manual and 4 speed automatic gearboxes. The introduction of diesel engines may indicate that Huatai plan to take this car to Europe where the love of the black stuff runs high. The B11 is expected to be built in Inner Mongolia at their new factory in Ordos and should be on the market in June, although this date is likely to be pushed back.

华泰邀请了一群人来选择,并在其惊人的B11轿车外观上周末,尽管数字',不要拍照'的迹象,仍然有很多人拍照,最终使他们在互联网的方式:
早期当这款车谍照被释放到互联网是嘲笑横向上都和其他地方,是一个宾利克隆。显然不是,它的应用是相当不同的风格的本特利。此外,它看起来非常适合第一次...

华泰的目标是进入的高档车市场,这个在很大程度上是由该赛事上不断向每桶的价格更便宜的机型,另一方面,华泰底部是中国制造商忽视市场已经看到利基的市场,尚未进入由中国汽车制造商的大多数,这是半高档。到目前为止,只有奇瑞和华晨睾丸有毅力就必须采取与中国豪华轿车合资汽车制造商。内饰和外观都很好看,可以对汽车合资企业中的水平采取诸如相对容易的上一代马自达6。

在内部,柴油发动机似乎排除与华泰栖息建设的2.0T和1.5吨的B11中,将与5速手动和四速自动变速箱的柴油发动机。柴油发动机的引进可能表明,华泰计划借此向欧洲,在黑色的东西爱高涨车。

在B11,预计将在内蒙古兴建的新工厂在鄂尔多斯,并应在市场上在六月,但这个日期有可能推迟。

هواتاى دعت مجموعة مختارة من الناس للحضور والاطلاع على وسيدان مذهلة B11 خلال عطلة نهاية الأسبوع ، على الرغم من العدد 'لا تأخذ الصور' علامات ، لا يزال كثير من الناس في نهاية المطاف أخذ الصور التي شقت طريقها إلى شبكة الإنترنت :
في وقت مبكر عندما تم اطلاق سراح الجاسوس الطلقات من هذه السيارة لأنه سخر من الإنترنت ، سواء على الدعم المالي المشروط وأماكن أخرى ، لكونه استنساخ بنتلي. من الواضح أنها ليست كذلك ، وهو أمر يختلف تماما في تصميمها لسيارة بنتلي. وعلاوة على ذلك ، يبدو كبيرا لأول...

هواتاى تهدف الى إدخال قسط قطاع السيارات في السوق التي تم تجاهلها الى حد كبير من جانب الشركات الصينية التي هي في سباق مستمر لأسفل سعر برميل مع نماذج أرخص من أي وقت مضى ، هواتاى من ناحية أخرى شهدت سوق متخصصة لديها لم يتم حتى الآن دخلت فيها معظم شركات صناعة السيارات الصينية ، والتي هي شبه الفاخرة. حتى الآن سوى شيري وبريليانس كان لها الثبات الخصية مطالبة باتخاذ على صانعي السيارات في هذه الشراكة الجديدة مع قسط السيارات الصينية. في الداخل والخارج على حد سواء يبحثون ممتازة ، ويمكن أن تأخذ على السيارات في منتصف جاي المستوى مثل Mazda6 الجيل الأخير بسهولة نسبية.

تحت غطاء محرك السيارة ، ومحركات الديزل ويبدو في حكم العالم مع هواتاى بناء 2.0T و1.5T محركات الديزل لB11 ، والتي سيتم مزاوج 5 سرعات يدوية و 4 علب تروس أوتوماتيكية السرعة. مقدمة لمحركات الديزل قد تشير إلى أن خطة هواتاى أن أغتنم هذه السيارة إلى أوروبا حيث الحب من الاشياء السوداء متأججة.

وB11 ومن المتوقع أن يبنى في منطقة منغوليا الداخلية في اجتماعهم المصنع الجديد في اوردوس ، وينبغي في السوق في يونيو / حزيران ، على الرغم من هذا التاريخ ومن المرجح أن يكون صدهم.

Buick Legends - Best of Buick ever



Nema komentara:

Objavi komentar